2010. október 22., péntek

Másnap másnap... másnaposan...

Szörnyen érzem magam. Szétmegy a fejem, és még aludni se tudok. Tegnap túl sokat ittam. De mentségemre legyen, hogy névnapom volt :D és jó piát kaptam ajándékba.
Nem vagyok az az alkesz, tényleg csak ritkán iszom, és utálom az ócska löttyöket.
De a Carolans és a Portói nem tartozik ezek közé XD

Öcsém jobban kiütötte magát, de neki mindegy hogy milyen, csak alkohol legyen... :V szal meg is érdemli :D
A legjobb az volt, hogy apám bejött és pofázott... én meg csak integettem neki. Ginit is szórakoztattam rendesen :D és készültek képek is... de azt inkább nem kéne nyilvánossá tenni :S vagyis ide nem kerül fel, az tuti :D

Ma du. próbálok intézkedni a körkérdésekkel kapcsolatban. Nyugodtan oda lehet jönni hozzám, és válaszolni a kérdésekre. Nem gyilkolok :D
Holnap le kéne adnom :S remélem kész lesz. A sulis dolgok meg majd elkészülnek valamikor XD
A Gininek lakás program haladóban van, vagyis nagyon remélem, mert már kezdek én is ideges lenni...

nem is írok most ide többet :D

1 megjegyzés:

  1. ajj,hallod most is olyan érzésem van,mint aki kimaradt valami jó bulibóóól :DD szóval egyszer már muszáj lesz együtt buliznunk!!:P..avagy csak iszogatni..? khm.
    jellemző,h a képeket nem pakolod fel..még mámoros állapotodban mondtam,hogy " na most tedd fel ".. s erre gondoltam is,h később nem mereeed :P bár elismerem,hogy nem kellenek egy jövőbeli újságírónak olyan fotók,amikkel visszaélhetnek wehehe (6)
    jóérzés amúgy,h aggódsz értem..én is magamért :DD de majd csak kiderül az ég,pussza pofidra (L)

    VálaszTörlés