2010. október 13., szerda

Lassú változás

Nem találom magamat. De ezt most inkább pozitív értelemben gondolom.
Átestem egy kisebb fazonigazításon.

A múltat így a legkönnyebb legyőzni (azért nem olyan könnyű :S), szal most újra barna a hajam, némi szőke árnyalattal :D Igen, nem őrültem meg. De ez most nagyon jól sikerült alkotás, és legközelebb még sokkal jobb lesz. Meg is kaptam a lebaszást. "Többet meg ne növeszd a hajad" - mondá a fodrászom :) És igaza van. Ez tényleg sokkal jobb.
Alig maradt hajam, és folyton vasalnom kell, de erre már szükség volt.
Aki akar látni képet, az keressen meg a facebookon XD Mert ide fel nem rakok magamról.

Erről jut eszembe... benne leszek a metropolban... a hülye fejemmel rábólintottam, és most csak reménykedhetek, hogy senki sem ismer fel :S

A mai beszélgetésre már nagyon szükségem volt. Kicsit jobb lett, és már kezd alakulni a helyzet, de lehetne könnyebb és gyorsabb is.
Kár hogy bizonyos dolgokat nem lehet törölni... vagyis nekem nem megy :S

A suli sokszor az agyamra megy. Na meg a gyakszi is. De egész jó elterelő megoldás.

Jöhetne már haza párom, de túl sokat megint nem lesz itthon. Ez szívás.
Legyen már vasárnap! Egyedül annak a napnak lesz értelme.

1 megjegyzés:

  1. Well, the D is for destroy (under the gun)
    The E is for enforce (under the gun)
    A is for absolute (under the gun)
    And D is for darkness
    D.E.A.D. (the mark of the gun)

    VálaszTörlés