2010. október 17., vasárnap

Boldogságosság

Nagyon jól telt a hétvégém, mármint a péntek - szombat - vasárnap!
Rég nem éreztem ilyen jól magam.

A sok eszelős hülyeség, és nevetés. Na ez kellett már nagyon.
Nem is gondoltam, hogy ilyen hamar megkedvelek egy sorozatot, és mégis XD most már kíváncsian várom, hogy mi lesz a folytatásban :D

Részletezni ezt most felesleges, mert Ginikém már megtette a blogjában :D
Nagyon köszönöm hogy van nekem, és hogy elvisel meg úgy mindent :) Tudod hogy szeretlek!!!!

Ma pedig Csibémmel találkoztam. Ezt a talit is nagyon vártam már :) Jól elszórakoztunk, miközben értékeltük a "munkákat". Ezt most azért írtam így, mert nem mindegyik érdemli ki ezt a címet XD Volt pár félelmetes... de ez mindent pénzt megér, ahogy neki is megmondtam :D

Aztán mászkálgattunk, meg dumáltunk. Ő is nagyon tud hiányozni. Nincs nap, hogy ne gondolnék rá :) De legalább neten tudunk beszélni, már ez is több mint a semmi.
Tudod... örökkön örökké (L) :)

Na és ezt még le kell írnom ide :D

Szombat este elmentünk kocsikázni. A senatorral XDDD Komolyan, előre vigyorogtam, sejtettem hogy mi lesz... de a valóságot meg sem közelítették az ábrándjaim.
Sokat kéne cicomázni a verdát, de pofás kocsi és nagyon gyors.
Mikor jöttünk haza.. és párom kicsit odahúzott neki... én meg.. áhhhhhhhhhhh
Szal, kell nekem az a kocsi. Vagy egy hasonló!!!!!!!!!!!!!

Igen, akarom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Imádom a száguldást, mindegy hogy mi.. de gyors legyen :D

Még rágom a fülét, hogy próbálja megvenni, de nagyon ellenkezik :( ünneprontó...
de nem adtam fel :D ahogy öcsém se.

Na asszem ennyit mára :)

2 megjegyzés:

  1. ajj baba,én is annyira örülök,hogy vagy nekem és hogy ennyire kedves és nyitott vagy!! ez sokat jelent nekem és alig várom már,h megint talizhassunk. :)) amikor időm engedi,akkor " veszlek ki a suliból " és mászkálgatunk :P
    szeretlek(L) puszillak itt is.

    VálaszTörlés
  2. ezt most úgy elképzeltem :D
    mondjuk berontasz tóth g. órjára, és kirángatsz, ő meg pislog mint a hal.. vagy mint amikor leteremtettem a dissection miatt :D
    és ha beugat, majd te elmagyarázod neki hogy mi is a helyzet :D
    imádlak :D

    VálaszTörlés