2010. október 21., csütörtök

Boldogblog :D

Na ez egy új kifejezés :D

De kell ez most ide. Habár haldoklom itthon ( de tényleg :D ), voltam ma gyakszin és baromi jó volt. Sok feladatot kaptam, ami nagy önállóságot követel, de legalább fejlődöm :)

És most boldog vagyok. Ginivel is mindent megbeszéltem. Tudom most neki se könnyű :( Sok gondja van, de amiben tudok, segítek. Remélem a lakás dolog is megoldódik :S és úgy minden más probléma is.

Vannak még furcsa gondolataim, de tényleg egyre jobb. Haladok előre, és nem akarok a múltra gondolni. Próbálom elfelejteni a haragot is. Nem ér annyit, hogy túl sokat agyaljak rajta :S
Most pont jó így.

Párom sokszor hiányzik, elvégre alig látom :S De tudom, hogy most ez az időszak van. Sajnos a kocsit nem akarja megvenni... *morcos* pedig könyörögtünk eleget :S
Viszont a közel jövőben elmegyünk piacolni :D Nézünk kabátot. Valami csini kéne. Vagy inkább használható :D

Néztem Dissectionos pólót, de aztán nagyon elakadt a dolog :S agyonbonyolítják a rendelést.
De majd legközelebb :)

Nekem most hosszú szünetem lesz. Van ez a hét, mert beteg vagyok. Lesz a következő, mert megkaptuk gyakorlati hétnek :D és lesz utána a rendes szünet is. Atom hosszú szünet.
Be kell illesztenem sok sok programot :D meg a szakdolikat, mert készülni kell arra is :S

Már most agyalok a karácsonyon, hogy ki mit kapjon :S Csibém már tudja hogy mit kap :D vagyis megmondta mit szeretne. Csak legyen is, mert akkor szétcsapok valakit a HBben... és az nem lenne jó :D
De Gininek is kell, meg Klaunak is :S na ezeket még ki kell találnom.

Szünetre visszaugorva, még el kell intéznem pár dolgot. Jön Klau (L)!!! és méltó viszonzást érdemel a nyári vendégeskedésemért :)
De még Csibémmel és Ginimmel is kell taliznom, mert hiányoznak :) (L)
Meg hogy is nézne ki, ha egy napot nem tudnék rájuk áldozni :S

Na mára asszem ennyi :) Ma még visszamegyek a dokihoz, aztán este leiszom magam :D

3 megjegyzés:

  1. Héjj, végre tényleg jó kedved van :D

    Milyen méltó viszonzást? Xd Csak lementünk strandra meg szalonnát sütöttünk .. :D
    Legközelebb ha jössz kitalállunk valami jó progit :D

    De am. már várom azt a hetet jó lessz és nem kell agyonra készülni, elvagyok én veled meg az állatkákkal, de Pomázra kivi vagyok azt meg kell mutatnod, szeretek úgyis ősszel sétálni ha szép az idő :)

    na pussz (L)(L)

    VálaszTörlés
  2. De milyen jó is volt az :D Mikor lementünk fürödni, és alig fél óra múlva beközöltem hogy rosszul vagyok :D

    Naná, mindent megmutatok :D erdő az van bőven XD Jó előre leszervezem a dolgokat :)

    puszi :)

    VálaszTörlés
  3. na szijja baba :D
    nagyon jó volt olvasni ezt a bejegyzést! még boldogblog xD nemtuom pl,hogy egy hp mozis vetítés után mi lenne a címe meg ilyenek.. de őszintén örülök, hogy ennyi mindenen jár az agyad.
    ( megj.: a sulin kissé jobban kéne ehm :L, mert én itthagylak, hogy kemény munka elé nézz, aztán meg hazatérek,oszt pislog,hogy már elkezdte.. de tudod,hogy ezen is sok múlik és én hiszek benned! )
    komolyan irigyellek a szünet miatt.. és csak amiatt, mert így csak én vagyok az oka,h nem talizunk.. vagyis a melóm. :/ azért max délelőtt,vagy hétvégén talizhatunk meg átjöhetnél :) egyszer talán még lakást nézni is elviszlek magammal..!:DD
    öö..és h mit szeretnék karácsonyra..hát khm.. pl. még hiányzik egy lakás.. xDDD vagy ez már túl nagy kérés?? O.o xD
    tudod,h mennyire szeretlek ^^ puszi,gini.

    VálaszTörlés