2009. július 2., csütörtök

Túlélés Törvényei és Rammstein

A jegy utáni hajsza véget ért. Végre sikerült rendelni, és ezért örökké hálás leszek Lédának és Péhlnek :)

Na de ugorjunk csak az elejére.

Úgy terveztük, hogy Bécsbe megyünk. Már készültem a nagy szobafoglalásokra, németül XD Hogy megmutassam, csak tudok valamit..
De nem lett az egészből semmi, mert fél óra alatt az összes jegy elfogyott. Na akkor kiborultam.
Ez még érettségi előtt volt. Tovább léptem, és kerestünk egy új helyet. Szal, irány Katowice ( Polskiland XD ). De ez sem ment könnyen, mert nem volt kártya. Én meg úgy voltam vele, hogy "ejj ráérünk még". Annyira ráérősen kezeltem a helyzetet, hogy mire feleszméltem, itt is elkezdett fogyni a jegy. Kezdtem bepánikolni, és elintéztem a kártyát. Ami még mindig sehol.

Új cél: találnom kell valakit, aki kártyával rendelkezik.
Próbáltam úgy intézni, hogy egy időben mindig több embernél próbálkozzak. Így nagyobb az esély a sikerre. Kedvenc japóm nem volt elérhető.. épp túltöltött az agya, vagy mi :S
Anyum kolléganője, Kinga már jobb választásnak tűnt. De vele meg nehezen találtunk közös nevezőre a rendelésnél, ráadásul már másnap kiderült hogy a kártyája nem is jó..
Akkor kiborultam megint. Közben felvettem Lacit, egy újabb lehetséges jelöltet, de ő meg visszamondta, mert sok lett volna neki az útiköltség. Lett volna még valaki, anyum másik kolléganőjének a férje, de ezt később én mondtam vissza.
Ekkor már teljesen feladtam.

És pont akkor jött a segítség. Léda beszervezte az egyik osztálytársát. És még szükséges Geldet is nélkülözni tudta péntekig :D na akkor már nagyon boldog lettem, pedig a megpróbáltatásoknak még nem volt vége.
Megbeszéltük, hogy még aznap találkozunk a Westendben. Ott van bank meg wifi, és eltudjuk intézni. Tudtuk volna, ha nem akkor derül ki, hogy Péhl kártyája Raiffeisenes, és az már zárva volt. Nem gond, akkor majd másnap rárakja a pénzt. Szegény a világ végéről utazott fel pestre :(
Na de ment a móka másnap is.
11kor felmentem msnre, már minden tökéletes lett volna. De persze nem is rólam lenne szó, ha minden elsőre menne.. :S
Kiderült, hogy kevés a pénz a kártyán, valami pitiáner összegen múlt, de visszadobta. Mondom ilyen nincs, de mégis volt.
Fogtam öcsémet, és a muttertól kikuncsorgott pénzt, és irány Szentendre. Alig találtuk meg a bankot, és féltem hogy ott is belekötnek valamibe. De hihetetlen módon, minden simán ment. Siettünk haza, persze a hévre kellett várni 20 percet, hogy ne menjen minden olyan könnyen :)

Otthon azonnal mentem vissza a gép elé, és újra belefogtam a rendelésbe.
Minden szépen ment, már azt hittem sikerül.. de visszadobta a rendelést, a banknak nem tetszett valami. Elöntött a rettegés, és az volt az első gondolatom hogy mégis leszedték a pénzt, az első próbálkozásnál. Megkértem Péhlt, hogy regizzen ő, hátha az adatokkal van gond.
Persze ekkor is beütött minden, ami beüthetett.. A gépem megvadult, és befagyott a rendelős oldal. Péhlnél is vacakolt. Elkértem tőle a regisztrációs cuccokat, és megpróbáltam nálam megcsinálni, de megint visszadobta. Már kezdett sírhatnékom lenni.
Péhl is megpróbálta, mert szerinte nem lehetett semmi gond a kártyával..
ésss....
neki elsőre sikerült!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ez volt az utolsó polák-poén.. ezzel még megszivattak.. :S
Most várunk, olyan 4 hetet írtak, gondolom azért ennyi idő, mert a postagalamb nehezen tájékozódik ebben a modern világban XD
És kitudja mi lesz még?! Lehet nem is a jegyeket küldik, hanem egy aranyos levélbombát.. ami természetesen akkor fog aktiválódni, ha hozzám kerül..

Na túl vagyok ezen is, nem volt könnyű XD olyan volt, mint egy katonai kiképzés :D
Remélem, hogy Laciék tudnak mégis jönni :)

Köszönöm mindenkinek, aki segíteni próbált!!!!!!!!

Tanulság: ne az utolsó pillanatban akarjon az ember kártyát csináltatni, mikor már alig van jegy :S

2 megjegyzés:

  1. Szia, Agent D vagyok, csak nem akarom Skinny blogját szétoffolni a magyarral :D igen, magyar vagyok, és nyugi, az én angolom se sokkal jobb...bár az a lényeg, hogy Skinny megértette mit mondok még februárban xp

    VálaszTörlés
  2. Megnyugodtam :D
    Na majd októberben is értse meg :)
    puss

    VálaszTörlés