2009. július 19., vasárnap

Áramszünet

Nem terveztem, hogy ma is írok.. de valami mindig történik :S

Ma voltunk strandon, ami egész laza kis program volt :) Hideg volt a víz és a fél tubus naptejet magamra kentem ( az alter arcok nem barnulnak.. ). Öcsém megijedt egy darázstól és annyi krémet kent a fejére, hogy úgy nézett ki, mint a Deathstars tagok XD Beszaladt a medencébe, a cucc meg folyt a fejéről :D

3kor odajött az úszómester szólni, hogy egy órán belül odaér a vihar. Rendes volt tőle :) Meg már amúgy is untam a vizet XD
Még pont hazaértünk az Armageddon előtt, sőt, a pizza is rendben megérkezett. Aztán jött, aminek jönnie kell. Azt hittem kidől a szomszéd diófája. Már elég rokkant szegény :S és persze pont a mi házunkat célozná meg..
Akkora vihar volt, hogy öcsém bepánikolt. Szarakodott az áram, a kamrát elöntötte a víz, és asszem a No Thanxet is láttam egy pillanatra elrepülni a fák között XD

Én nem nagyon foglalkoztam a "kis szellővel", mentem aludni :)
Mire mentem volna géphez, már csak a szél fújt, és nem is volt ezzel semmi gond. Áram is rendeződött, netet is megcsináltuk. De pár perc után elszállt minden..
Ültem a sötétben és dühöngtem. Mindennek elmondtam a szolgáltatót, közben összekaptam párommal ( szerinte kicsit netfüggő vagyok :S ), de nem érdekelt.

Nagy nehezen persze megcsinálták, de nagyon fel tud húzni az ilyen. Főleg hogy csak ebben az utcában nem volt áram..

Strandról haza felé láttunk egy esküvői menetet. Lovashintó, utána meg a jobbnál jobb verdák :) Hát igen, ez kell a szép esküvőhöz.
Na majd egy 5-6 év múlva :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése