2009. július 23., csütörtök

Harry Potter 6


Kezd elhatalmasodni rajtam a HP láz, ami nem csoda, elég sokat kellett rá várni :S
Szombatra már megvan a jegyfoglalás, de neten is találtam egy feltöltést :D Meg lehet nézni, méghozzá magyarul!!!!!!

Tudom most jön az a rész, hogy beírom a linket.. de.. mégsem! :D Ez így nem lenne tisztességes, meg különben is. Így sokkal mókásabb :D

Egyébként pedig kerek 40 perce már játszák a mozik! Menjetek oda!
Most szabad gyűlölni engem, már megszoktam :D Az élet kemény, és egy kis utánajárással, bárki el tudja intézni magának, már akit érdekel.

Az utóbbi napokban úgyis akadt pár érdekesebb msn lakó, akivel nem tudok egyről, a kettőre jutni.. :S de ez legyen az én gondom :)

Na megyek, nézem tovább a filmet!!! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése