2009. július 18., szombat

Bank, rohasztó meleg és Rammstein

A tegnapi napom nagyon jól alakult :D
Dög meleg volt, de végre mehettem a kártyámért, ami gyönyörű lett :) Jól elszórakoztuk az időt a bankban Lédával, és a végén ő is számlátt nyitott XDD
Aztán a szokásos kajálással egybekötött dumálás.

Fél 6ra lett megbeszélve egy gyors találka Péhlel, de lett abból 6 is :D Én meg már izgultam, Lédának meg mennie kellett volna haza. Megint minden összejött, a végén már telefonálnom is kellett, hogy hol van az a jó ember :D De nagy nehezen előkerült a drága, én pedig megkaptam végre a jegyet :)

Most virulok meg vigyorgok, mint a tejbetök, de ennyi kell XD





Asszem most kezdődik az igazi gondtalan nyár :D

Nem is tudom mit írjak még ide :) mára talán ennyi elég is lesz!
Talán még annyit, hogy most meg a Cam, és a szobafoglalás miatt izgulhatok, de csak sikerül az is.

Asszem ma strand lesz a program, ne reménykedjetek, tudok úszni XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése