2009. június 26., péntek

-

Végre megint akad írnivaló. Kicsit elmaradoztam az utóbbi napokban, de annyira nagy rajtam a feszültség, hogy nem ment volna az írás.
Asszem bőven lesz mit írnom..

Az utolsó bejegyzésem elég kegyetlen lett. De legalább a valóságot írtam. Nincs kegyetlenebb egy barátnál. Hazudik, kibeszél a hátad mögött, cserbenhagy és a képedbe röhög.. ezek ők!
Normál esetben a nyakát törném az ilyen embernek, de nem tehetem, mert szeretem! Mocskos érzés, és olyan pofátlanul kihasználják.. És a végén, mikor megbántódsz, még csodálkozva néz rád, és megkérdezi hogy mi a baj..
Fölösleges is ezt tovább ragozni, vagy lenyeljük a békát, vagy egyedül maradunk..
Vagy mi is olyan alattomos döggé válunk, mint ők..

A banda miatt is ideg vagyok. Jó, elismerem, nekem kellett volna hamarabb reagálnom. De ezzel most nem lett könnyebb. Szerencsére vannak még önzetlen emberek a földön :) Köszönöm Kingának a segítséget!!! :) Most már csak 4.éig kellene kihúzni jegyekkel.. :S
Tudom most megint jelentéktelen dolgokkal foglalkozom, miközben mások szenvednek..
De, tudjátok mit?! Teszek más szenvedésére, és problémájára XD Így jártak.

Ma hajnalban sokat gondolkoztam az érettségimen, és a többi eredményemen. És végre ki mertem mondani, amiről eddig még magam előtt is hallgattam.
Baromira nem vagyok elégedett. Kivétel talán a német, de azt meg totál nem érdemeltem meg. És ezt mindenki tudja, főleg a Tanárnőm :(
De a többi.. a rohadt matek egy hajszálon múlott. A társadalomról már az elején tudtam hogy nem sikerülhet. És annyira szarul esett, mikor a Tanárnőm közölte velem. De a magyar volt ami mindent vitt. Az utolsó pillanatig hittem benne, hogy meglesz az 5ös.. Mikor megláttam a jegyet, tök szarul éreztem magam.
Nagyon szeretném, ha felvennének az újságíró képzésre, de már máson is töröm az agyam. Milyen jó lenne, ha máshonnan is várhatnám a visszajelzést :( Nagy álmom volt a Pázmány Bölcsészkara, vagy a Történész részleg.. Ez eleve halott dolog volt :( De most úgy érzem, hibáztam, elszúrtam mindent..

Csak annyit tehetek, hogy másokat bátorítok..
Ne adjátok fel az álmaitokat, mégha sokat is kell küzdeni érte!!!

1 megjegyzés: