2009. július 15., szerda

-

Megint volt egy hosszabb kihagyásom.. De egyszerűen nem volt kedvem írni. Megint rajtam van a dili. A tegnapi este/ma hajnal megint egy szopás volt..
Mindenki besértődik minden szaron. Leginkább a gépen. Mi a francot csináljak? Tény nem az enyém, de akkor se kéne basztatni.
Utálom az egészet. Mert senkivel se akarok veszekedni, főleg nem azokkal, akiket a legjobban szeretek :(

Annyi jó volt az egészben, hogy Morlacot felvettem msnre, és beszélgettünk egy kicsit, meg küldött át zenét. Azt nem írom le hogy mit!!! Találgassatok XDD De sokan kezüket-lábukat törnék érte :)

Holnap lesz egy kis baráti összekoccanás. Legalább addig se leszek otthon, hogy anyám hülyeségeit hallgassam..
Pénteken is lesz valami hasonló, és akkor már Péhl pajtás hozza a jegyeket is :D na arról rakok be képet ide :D egyen meg mindenkit a sárga irígység XDD ( ma megint extra szemét vagyok, bocs )

Már HPre is megvan a foglalás, gondoltam azzal nem szarozok annyit, mint a Rammsteinal.

Visszatérve a Rammra..

az agyam elszáll néhány emberi fajtól..

kismilliószor elugattam minden klubban, a fórumon is téma már egy ideje hogy nincs baszott jegy BÉCSBE!!!! és már máshová sincs!!!
ettől függetlenül készülődnek Berlinbe.. hogy majd oda vesznek jegyet..
már belefáradtam a magyarázkodásba

most már aztán mehetnek Berlinbe, Bécsbe, vagy akár a Holdra is :D hátha ott még van jegy..

Agyakat kéretik használni!!!!!!

múltkor azt is volt szerencsém megtudni, hogy Darren Shan könyv se lesz, csak októberben.. köszi Móra kiadó!!! csak tudnám mit tökölnek ennyit? kínában nyomják hozzá a papírt?! :S
az nem lényeg, hogy az író már befejezte a sorozatot, mi meg itt tökölünk a 8.-kal :S


Ma egésznap ( ami nekem max a du., mert előtte alszom XD ) ez ment:

Péhl mutatta tegnap hajnalban :) a 2 alter zene közül az egyik, amit meg tud hallgatni XD
nem is olyan rossz :)
ui: leveszem a zenét, mert valamiért nem jó :S majd megcsinálom hétvégén, meg az oldalamat is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése