2009. június 18., csütörtök

Magamról

Most kellene írnom ide valamit? Valamit magamról? Biztos hogy ezt akarjátok? XD
No para. Legyen! :D


Már közel 20 éve nyomorítom meg mások életét. Ebben már meglehetősen nagy a gyakorlatom. Nem vagyok az a tipikus jó kislány, sőt.. :D Én vagyok a 7 főbűn ( Kiyone drágám szerint :) és ezt ő tudja a legjobban XD )
Hivatalosan még anyámékkal élek, de inkább ingázom.
Van egy öcsém, aki nagyszerű fickó ( mikor épp nem hülye XD )
és van egy pasim is.. erről inkább ne beszéljünk :D
Vannak háziállatkáim :
Főnix-hegyi Cleo Shadow Eleanor ( görcim), és TillciBogár ( fehér egér ).

Asszem most jön a szeretem/nem szeretem rész..

Hát igen, elég válogatós vagyok, és ez az élet minden területén igaz rám. Nagyon szeretem a drága, márkás dolgokat. Nem szeretem a tömegcikkeket, próbálok az egyediségre törekedni.

Na akkor ugorjunk neki:
- HP fan vagyok, és szeretem a fanficeket
- Imádom a The Hostot ( A Burok ), és a Twilight világát.
- Ezeken kívül szinte bármit elolvasok, ami felkelti az érdeklődésemet.
- A zene a mindenem, meg sem tudok lenni nélküle. Főbb kedvenceim: Rammstein, Deathstars. Viszont ha olyan a kedvem, szívesen lazulok :)
- Filmekben nincs kifejezetten kedvencem, legalábbis nem tudnám megnevezni. Mindig más.
- Szeretek a net előtt lógni, olvasni, írni ( nem mindig megy XD ), mászkálni a haverokkal, autózni ( IMÁDOM!!! ), moziba járni ( kéne már egy bérlet :) ), mások bosszantásából sportot űzni, és még sok minden mást is, de most nem jut eszembe.

- Nem szeretem a divat embereket, a felkapott stílusokat, a kétszínűséget. A hazug barátokat. A pénztelenséget ( azt senki se :D ). Bizonyos embercsoportokat. Az állatkínzást ( halál rájuk! ) A lopkodást ( el sem tudjátok képzelni, hogy miket megengednek maguknak a egyesek.. ).

Na ennyi elég lesz. Már így is utáltok XDD

Nevet nem írok. Minek?!

Delora voltam! Vagyok! És leszek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése