2010. november 2., kedd

Sok eszem van. Csak pont a lényeget nem írtam le :D

Holnap jön Klau, és mindent megteszek hogy pont olyan jól érezze magát nálunk, mint én náluk :)
Igaz itt nincs Balaton, de van kis halas tó :D Tele iszappal meg náddal, oda is mehetünk pancsolni.
De az esti program már le van szervezve :) Remélem Suhanó is ott lesz XDD nélküle a Trófea sem az igazi.

Azért elég szépen beindult ez az utolsó hét. Mindenki most ér rá a talikra, ami nem baj, csak okosan kell szervezni :D A sulis cuccok még mindig nem készültek el, és a gyakszinak is vége :S Most már rá kell kapcsolnom a tanulásra, mert nem akarok pont most kibukni :S El kéne ezt végezni, aztán megpályázni a Pázmányt :) Csak legalább sikerülne :S

Holnap tuti nem lesz blog, de majd csütörtökön vagy pénteken írok megint :)

2 megjegyzés:

  1. kitartás.kitartás.
    azért hiányzol majd,vigyázz magadra és utána kérek egy hosszabb élménybeszámolót! puszillak baba.(L)

    VálaszTörlés
  2. (L)(L)(L)

    Nagyon jól éreztem magam nálatok. Nem kellett volna hogy aggódj emiatt. Anyud-apud aranyosak, a Gábor nagy arc, az öcséd meg szeszegér mint én, te meg csak te voltál ezért szeretlek. Köszönöm szépen a vendéglátást, örülök hogy ott lehettem, tetszett az egéész !!!!!!!! :)(L)

    VálaszTörlés