2012. december 15., szombat

Lehet úgy létezni, hogy egyszerre legyen jelen az emberben az igazi békesség, és az ürességnek a feneketlen mélysége?

Asszem igen.
Csütörtökön ezt éreztem, és ma is.

A nyomort mindig másoktól kapjuk. Jelen esetben pasiktól.
A férfiakkal csak a baj van.

De ahogy visszagondolok azokra a pillanatokra.. ahogy rám nézett. Csak azért nem vesztem el, mert az már korábban megtörtént.
Ciki vagyok, ez van.
Ha csak egy napra valóság lehetne.. csak egy napra.
És most jöjjön a szenvedés, amíg nem láthatom újra.

A másik férfit régen elveszítettem, esélyem se volt. De a mai után mégis kicsit enyhült a gyász. Olyan meghitt pillanat volt, hogy tisztán éreztem, nem csak ketten vagyunk ott.
Ez más fajta szenvedés. Ez békésebb.


Mivel amúgy is szóba kerültek a srácok, és a hangulatomhoz is passzol...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése